چگونه از هک واتس آپ جلوگیری کنیم؟

نرم افزار واتس اپ امروزه به یکی از پرکاربردترین برنامه ها تبدیل شده است. پس بهتر است یاد بگیرید چگونه از هک شدن واتس اپ جلوگیری کنید. پس منتظر مقاله بیتوته در این باره باشید.

روش های هک واتس اپ:

واتس اپ شما به سه روش هک و هک می شود:

1. واتس اپ را با بارکد هک کنید

برای جلوگیری از این روش هک باید وب سایت را به طور کامل حذف نصب کنید. پس وارد اپلیکیشن شوید و روی سه نقطه سمت راست اپلیکیشن کلیک کنید و وبسایت Whatsapp را انتخاب کنید. این صفحه به شما نشان می دهد که کجا می توانید تمام دستگاه های مرتبط با حساب خود را پیدا کنید. اگر فردی را دیدید که نمی‌شناسید، فوراً آنجا را ترک کنید تا آن شخص نتواند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند.

2. واتس اپ را با شماره هک کنید

بهترین راه برای جلوگیری از هک واتساپ با شماره؛ احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنید.

برای این کافی است وارد نرم افزار واتس اپ خود شوید و با زدن سه نقطه سمت راست نرم افزار گزینه تنظیمات را انتخاب کنید. سپس بر روی Account کلیک کرده و گزینه ای را انتخاب کنید. حالا باید روی دکمه فعال کردن کلیک کنید، عدد 6 رقمی را در صورت نیاز انتخاب کنید. بهتر است از اعداد یکسان استفاده نکنید. پس از انتخاب رمز عبور برای تایید باید دوباره رمز عبور خود را وارد کنید. با رفتن به صفحه بعد اجازه دهید ایمیل خود را بنویسید. سپس کد تأیید ارسال شده به ایمیل خود را وارد کرده و بر روی تأیید کلیک کنید. به طوری که اگر رمز عبور خود را فراموش کردید یک لینک بازیابی به ایمیل شما ارسال می شود. اکنون باید این پیام را مشاهده کنید: "تبریک! حساب شما ایمن است و می توانید با خیال راحت از حساب خود استفاده کنید" با دیدن این پیام. برای تکمیل کار خود گزینه Done را انتخاب کنید.

3. هک واتس اپ با جیمیل و شماره

برای جلوگیری از این روش هک، نباید آدرس جیمیل و شماره تماس خود را به کسی بدهید، بنابراین بستگی به هوش و حریم خصوصی شما دارد.
راه های دیگر برای جلوگیری از هک واتس اپ:
• از چت های رمزگذاری شده در مکالمات مهم استفاده کنید
بله، واتس اپ مانند سایر برنامه ها از این ویژگی پشتیبانی می کند. این روش تمامی پیام ها را در دو طرف ارتباط رمزگذاری می کند و تنها فرستنده و گیرنده قادر به باز کردن پیام و خواندن آن خواهند بود. این قابلیت به صورت پیش فرض در واتس اپ موجود است و نیازی به فعال سازی آن نیست.
اما برای اطمینان بهتر است قبل از شروع مکالمه با مراجعه به صفحه پروفایل شخص و انتخاب گزینه Encryption کد امنیتی مربوط به هر اتصال را بررسی کنید. اگر کد نمایش داده شده توسط آن با کد نمایش داده شده توسط طرف مقابل مطابقت داشته باشد، این اتصال امن است و می توانید به راحتی پیام رد و بدل کنید.
• یک رمز عبور برای برنامه خود تنظیم کنید
در این روش باید برای اپلیکیشن های مختلف رمز عبور تعیین کنید تا افراد دیگر نتوانند با در دست داشتن گوشی به اپلیکیشن های شما از جمله واتس اپ دسترسی پیدا کنند.
از آنتی ویروس های به روز استفاده کنید
آنتی ویروس های قدرتمند فقط برنامه های مخرب و نرم افزارهای جاسوسی را شناسایی کرده و ادامه فعالیت آنها را متوقف می کنند. پس همیشه سعی کنید یک برنامه آنتی ویروس را در تلفن همراه خود نصب کنید و به طور مرتب آن را آپدیت کنید.
• نرم افزار را از منابع غیرمجاز یا ناشناس نصب نکنید
برای دانلود اپلیکیشن ها بهتر است از فروشگاه گوگل پلی یا کافه بازار استفاده کنید تا آرام شوید.

آخرین سخن

خوب دوستان، ما در مورد راه های جلوگیری از هک واتس اپ با شما صحبت کرده ایم. مطمئن باشید که روش های هک واتس اپ تا زمانی که از حفاظت از اطلاعات خود غافل نشوید چندان آسان نیست. زیرا در قدم اول باید حافظ اطلاعات خود باشید و اطلاعات تلفن، شماره تماس و ایمیل خود را در اختیار کسی قرار ندهید. همچنین حتماً قابلیت تنظیم پسورد روی برنامه را فعال کرده و تایید دو مرحله ای را فعال کنید. امیدوارم از مقاله راضی باشید.



می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: